diumenge, 22 d’abril del 2012

Qüestions de resposta breu


Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 8
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors:  8
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement :  7
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 0
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge:  9
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 0
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 8
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 3
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 8
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 8

5 comentaris:

  1. Noe,
    felicitacions pel teu bloc i tot el que fas. El fet de tornar a fer el qüestionari d'autoavaluació inicial ho trobo molt encertat... amb elt eu permís copio la idea...
    I la vinyeta gràfica d'humor és impactant, frapant, graciosa... i ben real.
    Ens anem veient,
    Manel,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! M'alegra que t'agradi!

      He pensat de tornar a fer-lo perquè he canviat la forma de pensar sobre alguns ítems.

      La vinyeta em va fer molta gràcia fa temps i me la vaig guardar. Després, fent el bloc, vaig pensar, quedaria molt bé de capçalera! Jajajaja

      Fins aviat!
      Noe

      Elimina
  2. Hola Noe,

    primerament, felicitats pel teu blog, és molt interessant.

    Pel que fa al qüestionari, després de fer la primera PAC, consideres que els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement?

    Des del meu punt de vista, el que han de fer els mestres, a part de transmetre coneixments és assegurar la construcció de coneixements per part dels alumnes. Està clar que han de ser competents en aquest aspecte, però,
    no trobes que si reduim la funció del mestre solament a aquesta funció es perden molts aspectes pel camí: reflexionar, investigar,debatre... per tal de convertir-se en una comunitat d'aprenentatge.

    Què en penses?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna, perdona el retard però aquesta setmana vaig molt liada.
      En primer lloc, estic d'acord amb tu en què el professorat ha de procurar la construcció del coneixement per part dels alumnes, el que ocorre és que quan vaig llegir aquesta pregunta vaig pensar: és clar que han de ser competents en les tècniques de transmissió del coneixement però no només en aquestes!
      El problema és el fet que no es pot afegir més informació a la resposta que el número. Per això li vaig posar aquesta "nota".
      En segon lloc, considero que tens raó i com que la pregunta continuarà sent així de concreta la canviaré.
      Gràcies per la reflexió!
      Noe

      Elimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina